SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Saturday, February 26, 2011

Me

13.Julai.1993 bersama 24.Muharram.1414 
Pusat Rawatan Islah 
Wilayah Perseketuan Kuala Lumpur
masa aku tak ingat..huhu

Lahirlah budak nama Muhammad Afdhal atau nama sebelum itu Muhammad Azfar..
abah aku nak letak name Azfar time mak aku tak setuju..
sebab ayah aku tak sebut Azfar tapi bunyi ASPA..
haha...tanpa melengahkan masa mak aku n nenek aku cepat letakkan nama aku 
MUHAMMAD AFDHAL BIN ISMAIL
yang bermaksud
YANG TERBAIK
haha..tapi yang peliknye..
nama aku punya la TERBAIK..tapi orang paggil aku..
PEDOW
yang bermaksud
AKU POWN TAK TAW haha..

time kecik2 dulu..
Grandpa n grandmum aku cakap..
ada MAKHLUK yg terlekat di kaki aku..
n menyebabkan aku tak mampu untuk berdiri mahupun merangkak
risau betol family aku bila dapat tahu aku macam tuh,,
aku hnya bleh 
"Mengesok"
(bhsa kelate la bahaso surat ambo tak taw gpo nmo ore pggil)
tapi dengan kuasa Allah..
suatu hari..family aku terkezuut..
sbb..aku tibe-tibe leh berjalan..
ish3..hbat btol aku nih..haha
tapi sekarang pun aku dapat rasa lagi kelemahan 
di kaki ku ini..

:BERSYUKUR KERANA AKU DILAHIRKAN DI DUNIA INI:
:DAN DILANTIK MENJADI KHALIFAH ALLAH:
aku time berusia xengat la..huhu
yang pasti tak smpai setahun la..
cute an??
haha





Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment