SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Wednesday, July 13, 2011

A.f.d.h.a.l _My First Birthday_

13-7-2011
aku sekarang sudah 18 tahun..
a new level of life..

alhamdulillah..

kalau time ni..mesti abah aku call..
lepas tuh dia ajak aku keluar ptg..

dalam kete dye pown cakap..
"tahun ni adik nk hadiah pe..?"

tapi tak dapat dh dengar kata-kata tu lagi..
Last Present dia bagi..
<motor>
DBN 1565

:) but thats All tinggal kenangan..
Afdhal..pandang ke depan..
ingat kata ni afdhal
"abah..harapkan adik untuk tolong abah di akhirat"

Lepas jumpa msti di sium dahi aku..
"adik...kena tunjuklah kt mama n abah cara adik syg kat kita"

T-T

aku akan pegang amanah itu sepegang-pegangnya..

abah..adik janji adik akan pegang amanah abah..
adik akan jadi cam abah..suka tolong orang..
n..
adi akan jadi cam abah..seorang pentadbir dan pemimpin yang dihormati...

AFDHAL BIN ISMAIL
13-07-93

kesedihan aku berkurangan sedikit...
bila kawan2 ak wish kt ku..


yang paling aku gembira
bila si "DR" yang jadi orang first wish kat aku..
walaupun tak cukup masa lagi..huhu..

thanks all for da wish..
:)

TO MY MUM.. :
tanpa mama mungkin tak wujud insan nama Afdhal atas muka bumi ini..
tanpa mama mungkin Afdhal tak akan lahir pada tarikh ini..
tanpa mama mungkin Afdhal tak dapat kenal erti kehidupan..
thanks mum..
..iLoveu..



Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment