SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Saturday, July 16, 2011

Li.f.e _The Real USRAH_

alhamdulillah..
BERSAMA NAQIBKU
BROTHER IZHAR SYAFAWI :)
minda aku makin terbuka..
inilah yang aku cari selama ini..

the real USRAH..
minda aku dibuka dengan begitu luas..

Hidup Bukan Sekadar Hidup..
Matlamat kita perlu jelas..

iaitu Khalifah dan Ibadah..


matlamat aku sudah jelas..mengapa Allah menghantar ke UNISZA..

untuk membawa perubahan..
untuk menjadi Khalifah..!!
kembalikan manusia kejalan yang sebenar..!!

Insyallah...
dengan kesatuan yang akan kami bina..

apa yang aku perlu buat untuk menyampaikan matlamat aku..
Fard MusLim(tarbiyyah diri aku dan roomate ak) > 
Baitulmuslim(tarbiyyah sahabat2 aku dan classmate >
 Mujtama' Muslim(tarbiyyah semua Fakulti Islam dll menyedarkan mereka) >
  ISLAH HUKUMIYAH(ISLAM MENAWAN UNISZA)
MATLAMAT TERTINGGI 

Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

1 comment: