SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Thursday, August 25, 2011

R.a.m.a.d.h.a.n _Balik Kg_

:) baru aku rasa suasana hidup di perantauan..
walaupun negeri jiran...tapi ia dh cukup memberi kesan kepada ku dengan ayat "Balik Kampung"..

Belum lagi belajar di Jordan..huhuhu
Ameen..insyaallah..

bilikku di kemas dengan rapi..kain2 semua aku dah kemas elok2..

Abah n Mami tunggu Kepulanganku..rindu kat atok and nenek aku..
aku harap mum aku balek raya ni..tp sayang dia tak balik.. :(


Buku2 tersusun rapi..
tersusun kemas untuk smntara waktu je nih..hoho
seharian aku kemas bilik aku dilatarkan lagu2 raya...hoho.. :) exited biasalah first time berjauhan dengan family..


kan tinggalkan bilik ini selama 2 minggu..
ala..kejap sgt.. :O
selamat tinggal 
UNiSZA..

takkanku rindukan mu..
hohoho..


by:
Assyahid Afdhal ismail


Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment