SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Sunday, August 21, 2011

R.a.m.a.d.h.a.n _Nasyid_

Alhamdulillah..
setelah berhari-hari aku ragu-ragu..
nak join atau tak..

akhirnya..Allah mengerakkan hati untuk join..

dengan Lagu Makam Bonda..aku bergerak solo..akibat tak ada orang nak ambik aku join diorang..
hoho..

tak kisah... :)

3 kumpulan dan 1 solo yang mengambil bahagia..
memang diorang semua mantap2..
tapi aku dah puas hati..sebab Allah dah berikan aku yang terbaik.. :)
Walaupun Key tak sampai..aku puas hati..thanks Allah..


tengok je ..!!! Jangan Komen..hahahaha


By: 
Assyahid Afdhal




Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment