SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Wednesday, August 3, 2011

R.a.m.a.d.h.a.n _kisah sedih Si Muffin_

Saat-saat Bahagia..
Si Mineral n Si Muffin
" BAMM.!BAMM.!! "
sahur..!!sahur..!!

Ketua Blok Menjalankan tugasnya mengejutkan kitorg..
dengan mata yang sepet..
(-_-)

Aku berjalan ke tandas..untuk menyucikan muka ku..
dari tompok-tompok taik mata..

sampai di bilik..
terkapai-kapai ku mencari bekalan sahur ku di dalam
almari..

Si Muffin memanggil-manggil aku..
"Afdhal..afdhal..makang la aku.."(muffin terengganu mai)

dengan memekakkan telinga..ku terkapai-kapai lagi mencari Stok Sahur ku yang lain..
ternyata..
hanya Si Muffin yang Ada..

Si Muffin Tersenyum lebar melihat reaksi aku..
"yeay..!!ak kabo doh kt mung..padang muka"
si muffin mengutuk aku dengan selamba.-

Lalu tergoda la aku dengan Si Muffin dengan terpaksa..
si Mineral plak terpanggil-panggil..

tanpa sempat si Mineral berkata-kata..
aku segera mengambilnya..

Tersenyum sinis Si Mineral Terhadap Si Muffin..
Lalu dengan Lafaz Sakinah..
ehhh..!!
silap..
dengan lafaz Bismillah..

Aku Menelan si Muffin..
Si Muffin dengan Redhonya..
seolah-olah dai cintakan akan kematian spt sang mujahid..


Kini..
Si Mineral Keseorangan..
tanpa Teman..


hahahahaha..
malam ni ada la teman baru dia..
malam ni maggi atau Roti Kaya Plak Temannya.. :)

"dasar Air Mineral Playboy..!!"
kata si Muffin di dalam perot ku..

Tamat..



Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment