SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Sunday, October 23, 2011

L.i.f.e _Wanna Be..Serius Version_

Kali ini..
ini la cita-cita yang betol2 aku inginkan..
(^-^)


Vloggers 
Lebih kurang cam bloggers jugak kerja vloggers..
tapi mereka lebih kepada gambaran..
dan mengeluarkan idea mereka dalam bentuk 
video..yang bagi aku lebih mudah difahami..
dan yang diatas ni..
adalah antara vloggers yang terkenal kat Malaysia ni..
Tapi..
aku ingin jadi vloggers yang memberi dakwah..
dan tarbiyah..
dengan cara yang sugguh sempoi n fun.. :)
dan kini aku mencuba...
View My Channel n Subscribe or Share Di Utube.. :)


Pakar Motivasi
Aku ingin jadi seperti mereka..tapi penyampaian aku hanya satu..
MOTIVASI SEBAGAI HAMBA DAN KHALIFAH
itulah yang ingin aku serapkan dalam jiwa-jiwa manusia..
andai aku seorang pakar motivasi..
kebanyakan pakar motivasi lebih kepada 
Pembelajaran,Keluargaan..
dan aku ingin lakukan kelainan itu..
andai diberi peluang..



Penulis
aku ingin menjadi seorang penulis ataupun novelis..
dengan gaya penulisan yang mampu meletakkan pembaca 
ditempat dan situasi penulisan itu..
yang mampu menghiris hati pembaca dalam mengeluarkan..
nur hidayah dihati mereka..
insyaallah.. :)
Diatas sana pasangan Novelis..
Syabab Musafir Kasih:
Berjaya meletakkan hatiku membuak2 dalam..
perjuangan tarbiyah ini..
Hilal Asyraf..
Karya perkongsian pengalamannya membuatkan aku terus berfikir..
dan berfikir.. :)
Pak Latip..
Gaya Penulisannya membuatkan aku seolah berada ditempat sebuah kisah itu..


Pemimpin
Pemimpin itu luas maknanya dan tugasnya..
aku ingin menjadi seorang pemimpin yang..
bermatlamat dan bersyariat..
seperti gabungan..
Mereka Berdua diatas..
Insyallah..
Pemimpin yang mampu mengubah Alam ini..

ayuh bersama..

(^o^)v
PEACE.!!



Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

1 comment: