SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Sunday, November 6, 2011

E.i.d Hajj _First Korban_

akhirnya..
setelah 18 tahun hidup..
aku melakukan ibadah korban..
buat kali pertama..
alhamdulillah..
semoga korbanku..
diterima Allah..

Buat pertama kali..
hanya aku dan pak sedara aku je yang pulang ke kampung KETEREH
untuk menguruskan ibadah korban family..
atuk dan lain-lain tidak beberapa sehat
hanya aku bertiga..
ditemani seorang sepupu2 untuk..
dijadikan cameraman..!! hoho..

Uniform Korban ..hihi

Makhluk Allah Yang Bersiap Sedia mengorbankan nyawanya
kepada Allah.. ^^_


Allahuakbar..terimalah korban ini..

proses melapah..kerja yang paling aku tak suka..susah...!! :)
kalau pisau tumpul..jangan wat keje ni..lambat2..
pastikan tajam dulu.. :)

dari kul 9..kul 11.30 SELESAI..!!
Alhamdulillah..

acara paling best..makan..!! best woo masakan orang kampung.. ^^_

Dah lama tak menikmati suasan kampung..
saya suka...!! :)


going home mak.. :)
this my great grandmum..
Rokiah..86 tahun..

i wish my parents was here with me.. 
Ameen..












Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment