SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Sunday, November 6, 2011

E.i.d.hajj _life as a son_


Raya Haji

semua family dah sampai rumah..
for..
celebrate eid haj..

tapi...
only my mum je tak blek..

tengok suka ria family2 kazen..
buat aku rasa sayu..

pagi eid..
gonna be family photoshoot..

like before..
i m da cameraman ^^_

family photo..?
still Raya haji ni..tak dapat lagi aku nk ada familyphoto..
dari dulu sampai sekarang..

mum tak balik..sebab..hurm..ntah la..
kenapa aku tak pergi raya with mum..??
:( i dont know y..i love my mum so much..
but i cant show my love to mum..
even my dad pown..tak pernah sekali pown i show my love to them..
dalam hati aku ingin amat bermanja dengan mereka..
menunjukkan kasih sayang ku pada mereka..
tapi apakan daya aku..hidup terpisah dari kecil..
membuat diri terasa janggal...
tapi..
JAUH DI SUDUT HATI 
AKU
SEORANG ANAK YANG AMAT CINTAKAN DAN 
SAYANGKAN IBU DAN AYAHNYA..


dengan hidup macam ni..
mmg sukar untuk aku jelaskan pada orang lain..
serapat mana sekali pown..

mereka tak dapat nak faham..

Ya Allah..andai aku mengguriskan hati ibuku secara tidak sengaja..yang hanya engkau sahaja tahu 
sebabnya yang tersembunyi di sebalik hati seorang anak ini..ampunkan aku ya Allah..
Jadikanlah doa2 ku kepadanya..sebagai tanda aku sayang padanya..

Jauhlah aku dari digelar anak derhaka di Akhirat kelak..
walaupun kasih dan sayangku pada mereka tak dapat ku zahirkan di dunia ini..
Allah..semoga mereka dapat penzahiran sayangku di akhirat kelak..
jadilah aku anak yang soleh.. 

Thanks for the post Sahabat..


Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

1 comment:

  1. ALLAH brsma anta...jeles bila anta byk di uji tp, anta tetap tabah. walaupun kdg2 anta hampir brputus asa namun, anta tetap egt ALLAH.
    ana harap ana turut d kurniakan hati sehebat anta :')

    ReplyDelete