SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Tuesday, September 20, 2011

E.i.d.i.l.f.i.t.r.i _Mimpikan dia_

Mimpi Pertama :
aku bermimpi..aku mendapat mesej dari arwah abah..
dalam mesejnya..
dia memberi tahu..
" abah sedang beli sampin nih..nak cari untuk adik satu "

Allah melahirkan firasat di dalam hatiku..
Arwah Abah dalam kegembiraan..
dan dia juga mahu aku bersamanya dalam kegembiraannya..

Mimpi Kedua :
Aku bermimpi..melihat abah menangis..
dan datang satu makhluk yang tidak berkulit..
cuba menyerang abah..

tubuhku tergerak untuk melindungi dirinya..
lalu aku pantas memukul makhluk itu hingga hancur..
dan menjadi serpihan daging yang meleka di lantai..

firasat hati Allah lahirkan lagi
Arwah abah amat memerlukan amalan dan doa aku..
untuk menjadi penyelamat baginya di alam itu..

Ampunkanlah dosa abah ya Allah..
tempatkanlah dia ditempat orang yang beriman..

Al-Fatihah..

Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment