SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Saturday, September 3, 2011

E.i.d.u.l.f.i.t.r.i :_i love them _

ak bersama atuk n nenek..n cucu2..huhu

Thanks To Allah..
Allah masih lagi berikan aku

"THEM"


untuk menjadi tempat 
aku bergantung..
menjadi tempat
aku mencari senyuman..
menjadi tempat
aku mengahapus airmata..

I love Them so much..

aku tak nak lihat..
mereka pula yang pergi..

Ya Allah..
Panjanglah umur mereka..
izinkan aku pergi dulu sebelum mereka...
aku tak mampu untuk menanggung..
derita ini buat kali kedua..
T-T







By:
Assyahid Afdhal Ismail


Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment