SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Sunday, September 4, 2011

E.i.d.u.l.f.i.t.r.i :_Cita yang tak kesampaian_

Ketika Abah aku masih hidup..

ada satu bekas tapak sekolah tahfiz yang dulu masyhur
di kampung kelahiran ayahku..

yang kini tutup akibat hal-hal tertentu..
abah aku pernah bercita-cita untuk membuka 
kembali pusat tahfiz itu..

Dulu dikenali sebagai
Maahad Tahfiz Umulqura"..
MTUQ..

setiap kali aku pulang ke kampung kelahiran abah..
aku akan singgah kesini..

terdetik dihatiku..
aku akan membuka kembali 
Maahad Tahfiz ini..
insyaallah..
satu hari nanti..
ameen..









By: 
Penyambung Warisan,
Assyahid Afdhal.



Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment