SELAMAT DATANG

Segala Coretan disini..adalah coretan sang hamba yang bergelar manusia..yang tak lari dari kesilapan..andai ada coretan hamba yang tersasar tegurlah diri hamba dengan berhikmah..andai ada coretan ini yang ingin kalian kongsikan..silakan..Tiada Hak Cipta..ia milik semua..copy paste..dibenarkan.. ^^ salam ukhwah..

Sunday, September 18, 2011

E.i.d.u.l.f.i.t.r.i _CONVO_

Yea..!
Tahniah kepada mereka yang akhirnya..
selesai berjuang di medan Kampus ini..

Bahagia rasa dihati..
bila tengok senior2 menyarung jubah Konvo..
memegang segulung ijazah yang tinggi nilainya
disisi siswa dan siswi..
selamat 4 or 3 tahun mereka..
mengorbankan OTAK mereka..haha

tapi..
sayu di kalbu aku ni..
tetap terasa..

bila melihat ibubapa mereka tersenyum tak terkata..
melihat anak2 mereka berdiri berjaya..
Family Photo juga diambil..

itulah impian aku sebelum ini..
ingin melihat..
arwah abah n mama aku gembira..

aku tak pernah 
membuat mereka tersenyum gembira..
kerana kejayaan ku..

tapi itu semua..
tinggal harapan..
yang menjadi..
PEMBAKAR SEMANGAT 
aku..

insyaallah..tahniah..dan tahniah..
yang bertanggungjawab dalam..
membarakan semangat tarbiyah aku..
Tahniah A.Iz..
sebelah kanan tu a.iz

doakan ana plak yea..
:)

By: Assyahid Afdhal Ismail


Coretan hati sang hamba..ambil yang jernih..buang yang keruh ^^_V

No comments:

Post a Comment